Dobrý den,

zasílám rozvrh na období pondělí 15. března až pátek 19. března. V rozvrhu dochází k několika malým změnám v časech a přibývá další společná hodina první a druhé třídy. V úterý od 11 hodin bude pro obě třídy společné umění, potom bude následovat angličtina. Ve středu jsem z organizačních důvodů musel zkrátit intervence, přibyly nám ve čtvrtek.

 

1. třída

Pondělí 8,20 – 9,00 společná hodina, čtení, psaní, matematika. Minutovky by už měli mít všichni žáci, pro Eliáše jsem posílal po Gabrielovi. Ráno budeme společně číst z nových slabikářových listů OU, AU ( Mourek str. 48, U potoka str. 49 ). V této hodině nám půjde o nácvik techniky, udržení čtenářského tempa při společném čtení.

11,00 – individuální čtení ze slabikářových listů, můžeme opět zařadit čtení z vlastních knih jako v pátek, mnozí mi text naposílali přes WhatsApp. Cílem je číst s porozuměním a plynule.

 

11,00 – 11,10 Nora

11,15 – 11,25 František

11,30 – 11,40 Ester

11,45 – 11,50 Gabriel

11,55 – 12,05 Eliáš

12,10 – 12,20 Lukáš

 

Domácí úkol – samostatná práce

Udělej ofocený list ze psaní s velkým psacím U, je tam tužkou napsáno středa.

Napiš tyto věty do písankového sešitu, případně na volný papír.

Aleš je v lese.

Alena spí.

Umíš plavat?

Otta, Ema, Eliáš, Iva, Ivan a Omar jsou kamarádi z naší skupiny. ( dále napiš 2 zcela libovolné věty dle vlastního výběru )

 

 

Úterý – 11,00 – 11,55 – společné umění první a druhé třídy s Františkou

 

12,00  – společná angličtina první a druhé třídy s Terezou od 12,00 hod.

 

Domácí úkol – samostatná práce

Udělej ofocený papír z písanky s nácvikem velkého psacího M. Je tam nahoře tužkou napsáno čtvrtek.

 

Na volný papír přepiš a dokonči následující věty:

Miluji ……..

Míla, Milan, Miluše, Martina a Martin půjdou do ……..

Máš ………….?

Můj kamarád …………..

Umyješ se ………?

Myslím ………….

 

Středa 8,20 – 9,00 společné čtení a psaní první třídy.

9,15 – 9,50 Otevřmysl pro první třídu

 

Čtvrtek 8,20 – 9,00 společný diktát, společné čtení s porozuměním první třídy.

Samostatná práce – domácí úkol ( ofocený list začínající slabikou mi, končí slabikou Mi,Me, je tam napsáno nahoře tužkou pátek )

 

 

Pátek 8,20 – 9,00 společné čtení, psaní, počítání první třídy.

 

10,10 Začátek individuálních intervencí pro první třídu, budeme číst, psát, počítat, jazyk ohýbat atd., jak bude každý potřebovat, prezentovat vypracované úkoly.

10,10 – 10,30 Nora

10,30 – 10,50 František

10,50 – 11,20 Lukáš

11,20 – 11,40 Eliáš

11,40 – 12,00 Gabriel

12,00 – 12,20 Ester

 

 

2. třída

Pondělí 9,10 – 10,00 společný český jazyk druhé třídy.

10,15 – 10, 45 společná matematika druhé třídy.

 

Samostatná práce – domácí úkol

Vyřeš následující slovní úlohu do sešitu, na papír. Na dvoře bylo 24 slepic. Farmář je rozdělil do skupin do přepravek po 3. Kolik potřeboval přpravek? Zkus vytvořit i další možné skupiny, na velikost přepravek se neohlížej.

 

Tvá slovní úloha musí obsahovat následující kroky:

zápis

grafické znázornění

výpočet

odpověď

 

 

Úterý – 11,00 – 11,55 – společné umění první a druhé třídy s Františkou

 

– společná angličtina první a druhé třídy s Terezou od 12,00 hod.

 

Samostatná práce – domácí úkol

Udělej na volný list papíru popis papouška, případně koně podle uvedené osnovy v učebnici na straně 72.

 

Středa 10,00 – 10,45 společný český jazyk druhé třídy.

11, 00 – 11,45 společná Otevřmysl druhé třídy.

 

Individuální pedagogické intervence pro druhou třídu, budeme číst, psát, počítat, jazyk ohýbat atd, vše dle individuální potřeby každého žáka bude ve středu mimořádně pouze pro Diviše!

12,00 – 12,20 Diviš logopedické čtení

 

Čtvrtek – 9,10 – 10,00 společný český jazyk druhé třídy.

10,15 – 10,45 společná matematika druhé třídy.

 

Prostor pro individuální intervence druhé třídy a prezentaci samostatné práce od 11,00 hod. 

11,00 – 11,30 Diviš

11,30 – 12,00 Berta

12,00 – 12,30 Prokop

12,30 – 12,45 Baltazar

12,45 – 13,00 Anička

Pátek 9,10 – 10,00 společný český jazyk druhé třídy.

 

Hezkou neděli

Martin