Milí rodiče,

úspěšně jsme s prvňáčky zvládli první týden školy. Celý předchozí týden jsme se s dětmi seznamovali se školou a jejím fungováním a také jsme se začali poznávat mezi sebou jako kolektiv. Myslím, že se dětem dařilo a společný páteční výlet naše nově vznikající vztahy perfektně odstartoval.
Tento týden se už začneme učit a seznamovat se s jednotlivými předměty dle rozvrhu.

Dnes jsme si ve třídě představili našeho třídního průvodce Pepu, který nás bude provázet češtinou a prvoukou pomocí učebnic „S Pepou do školy“ a „Čárymáry s Pepou“ ( postupně i „Školák Pepa 1 a 2“ ). Děti také dostaly učebnici matematiky „šnečka“, ve které jsme si rovnou dnes zkusili počítat a zapisovat různé počty pomocí puntíků.

Zítra děti čekají předměty, které je učí ostatní učitelé. Tzn. hned ráno si děti vyzvedne Terezka a začne s nimi angličtinou, poté následuje hudební výchova s Klárou, logika s Eliškou a den zakončí s Martinem na FIE.

Ve středu začínáme výtvarnou výchovou v 8:30, děti z družiny tedy odvádím okolo 8:20.

Ve čtvrtek se v rámci projektového dne s tématem „historie v našem okolí“ podíváme do Stromovky.

Všechny dny se s dětmi v mých hodinách budeme věnovat procvičování pravolevé orientace, uvolňovacím cvikům k nácviku psaní a vyprávění příběhů.

Úkoly:
aneb začněme zlehka…

  • organizace v „budníku“ ve třídě – Někdo už donesl krabici, někdo pořadače na časopisy, můžete vymyslet i jinak….Dohodněte se tak, aby to pro děti bylo praktické. V „budníku“ mají děti místo na všechny učebnice a další osobní věci.
  • GDPR + odpolední družina – Většina z vás už mi vyplněné papíry odevzdala, kdo ne, prosím zkuste do konce týdne donést.
  • Jaký předmět je nejlepší? – Děti budou tento týden objevovat své školní předměty. V pátek mě bude zajímat, jaký je bavil nejvíc. 🙂

Šťastný let do nového týdne,

Bára