Organizace výuky
UČITELÉ
Mgr. et Mgr. Martin Prokopius – 5. třída / dále speciální pedagog, zprostředkovatel Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování, nápravy SPU, environmentální výuka, kroužek koní
Bára Mocová – 1. a 2. třída
Klára Pfannová – 3. a 4. třída třída
Mgr. Tereza Králíková / angličtina /pedagogická podpora
Mgr. Mariana Dočekalová / kreativní předměty
Bc. et Bc. Klára Kombercová – hudební výchova, speciální pedagogika a český jazyk
VYUČOVÁNÍ
Den začíná v 8:30 celoškolní ranní sešlostí – společným čtením, příběhem nebo zpěvem. Výuka začíná v 8:45 a končí ve 13:30. Velké přestávky trávíme s celou školou venku. Po konci vyučování navazuje oběd a družina do 17 hod.
Třídní učitel vždy učí svou třídu základní předměty, tzn. český jazyk a matematiku. Do třídy mohou na specializované předměty docházet i jiní učitelé. Třídní učitel se vždy stará o chod třídy, její klima a dobré vztahy mezi dětmi.
Angličtina je vyučována pro každou třídu zvlášť, ročníky v ní pracují odděleně i i formou společných projektů ve skupinách.
Přírodovědné předměty jsou často vyučovány formou skupinové práce, kdy žáci pracují ve věkově smíšených skupinách pod vedením učitelů. Během těchto projektů je zavedena i občasná práce na PC, kdy vedeme žáky k uvědomělému používání internetu a moderních technologií. Když je to možné, vyrážíme na projekty i mimo školu.
Výtvarnou výchovu zajišťuje Mariana Dočekalová, o hudební výchovu se stará Klára Kombercová s občasnou pomocí klarinetisty Jindry Pavliše. Na tělesnou výchovu vyrážíme v zimních měsících do nedaleké sokolovny nebo na kluziště, v létě zase do Stromovky.
V rámci školy je organizováno několik zájmových kroužků. Pondělí – koně / vy_vý_tvar_ka / , úterý – anglická konverzace / přípravka na osmiletá gymnázia, čtvrtek – angličtina v pohybu. Kroužky jsou otevřeny široké veřejnosti.
Žáci reflektují svou práci a pokrok každý měsíc v rámci hodnotících čtvrtků. Třídní učitelé jim pak na sebehodnocení dávají zpětnou vazbu. Dvakrát za rok se třídní učitelé s žáky a jejich rodiči setkávají na tripartitní třídní schůzce. V Zeppelinu používáme kombinaci známkování a slovního hodnocení.
V našem rozvrhu je vyhrazen i samostatný čas zaměřený na sociální a vztahovou stránku komunity žáků. Externě spolupracujeme se školním psychologem.
Během školního roku dodržujeme rozpis prázdnin a státní svátky dle naší zastřešující školy.
Několikrát do roka organizujeme společné komunitní výlety, minimálně jednou v roce se vydáváme i na pár dní mimo Prahu. V zimě jezdíme společně na hory.