Dobrý den,
přidávám informace k následujícímu týdnu.

S druhou třídou tento týden stále opakujeme vlastní jména a trávíme čas společným čtením. V matematice procvičujeme zaokrouhlování na desítky a v pátek se budeme věnovat ručičkovým hodinám.

Se třetí třídou začínáme vyjmenovaná slova po P, vysvětlujeme si především jejich význam. V matematice sčítáme pamětně trojciferná čísla.

V prvouce už finišujeme tvorbu průvodců po Praze.

Připomínám, že příští pondělí 18. 3. bych si s dětmi ráda udělala prezentaci čtenářských deníků, jak už bylo avizováno na začátku roku. Děti z druhé třídy budou prezentovat jednu přečtenou knihu. Děti ze třetí třídy budou prezentovat knihy dvě. Některé děti mají své čtenářské deníky ve škole ve svých poličkách, jiné je ještě nemají založené. Ráda bych, aby děti zapsaly do deníku základní informace o knize jako je autor/ka nebo ilustrátor/ka a shrnuly svými slovy děj. Pak zhodnotily, jak a proč se jim kniha líbila nebo ne a přidaly svou ilustraci k jakémukoli momentu z knihy nebo ke knize jako celku. Společně pak budeme knihy prezentovat a vytvoříme si takovou nástěnku knižní inspirace.

Přeji všem krásný týden!


2. třída

Český jazyk vlastní jména /diktát, doplňování písmen/ a čtení

Pracovní sešit 2   – str. 14 – 17

Pravopisné pětiminutovky – průběžně do str. 22

Matematika zaokrouhlování a hodiny

Pracovní sešit – str. 36 – 39

Prvouka – pokračování v tvorbě průvodců

Domácí úkol – Pracovní list – postup – Jak sundat kočku ze sloupu vysokého napětí?


3. třída

Český jazyk vyjmenovaná slova po P

Pracujeme především do školních sešitů a slovně.

Pětiminutovky – str. 26 – 29

Matematika pamětné sčítání trojciferných čísel

PS – str. 27 – 29

Prvouka – pokračování v tvorbě průvodců

Domácí úkol – Pracovní list – postup – Jak sundat kočku ze sloupu vysokého napětí?