Milí rodiče,
v tomto týdnu nás čeká začátek dlouhodobého třídního projektu, který v naší třídě budeme věnovat říši živočichů. Děti budou pracovat ve skupinách a společně zpracovávat určitou skupinu zvířat a její charakteristiku, každé dítě pak bude v rámci projektu zpracovávat i jedno jím zvolené zvíře. Na těchto projektech budeme vyhledávat informace v knihách i na internetu, proto mají děti dovolené vzít si s sebou chytrý telefon nebo tablet pro shánění informací. Na používání této techniky už máme domluvená pravidla. Zároveň jsem děti poprosila, aby do školy přinesly jakoukoli literaturu týkající se zvířat, kterou bychom při našem projektu mohli využít. Moc se těším, co nás v projektech čeká. Výstupy projektů pak budou děti prezentovat při ranních sešlostech.
Přeji všem pěkný týden!
3. třída
Český jazyk
stavba slova – vyjmenovaná slova po Z, vyjmenovaná slova po L
- pracujeme i do školních sešitů
Pracovní sešit – str. 22 – 25
Matematika
opakování – násobení a dělení do 8, počítání se závorkami a myslím si číslo
- pracujeme do školních sešitů a v minutovkách
Přírodověda
rostliny – stavba, charakteristika
Zeměpis – tento týden budeme mít dvě hodiny, příští týden zase dvě hodiny dějin
kraje ČR – Pardubický, Karlovarský a Středočeský
- pracujeme do školních sešitů
Domácí úkol – vyjmenovaná slova po Z
________________________________________________________________________________________________
4. třída
Český jazyk
spisovnost/ nespisovnost, opakování – slovní druhy, základní skladební dvojice, mluvnické kategorie sloves (osoba, číslo, čas)
Pracovní sešit – str. 20 – 24
Matematika
porovnávání a zaokrouhlování čtyřciferných čísel
Pracovní sešit – str. 16
Procvičujeme matematiku ve čtvrtém ročníku – str. 20 – 21
Přírodověda
rostliny – stavba, charakteristika
Zeměpis – tento týden budeme mít dvě hodiny, příští týden zase dvě hodiny dějin
kraje ČR – Pardubický, Karlovarský a Středočeský
- pracujeme do školních sešitu
Domácí úkol – Procvičujeme matematiku ve čtvrtém ročníku – str. 23
Dobrovolný domácí úkol – Procvičujeme matematiku ve čtvrtém ročníku – str. 22