Milí rodiče, 

děti se ve škole začinávají uvolňovat a zvykat si na rytmus a řád.Každé ráno začínáme pojmenováním dne, určením data, počasí a losuje se pomocná ruka. Děti mají funkci na mazání, rozdávání materiálů a drobnou pomoc v hodinách.

Stále si připomínáme třídní i školní pravidla, pravidla chování ve společnosti.

Domácí úkol dostaly děti na pracovním listu a mají ho v batohu. Pro jistotu přikládám i verzi k vytištění, úkolem jsou pouze úlohy D, E, F.

Plán tohoto týdne je následující:

Po – podle rozvrhu

Út – podle rozvrhu

St – Eliška není ve škole, VV s Marianou

Čt – Projekt Sametové posvícení pod vedením Kateřiny Borovičkové, zeppelinské maminky

Pá – podle rozvrhu

Týdenní plán

ČJ + prv, S Pepou do školy str. 9-14

Zraková diferenciace – co je stejné, hledáme rozdíly v nápisech

Sluchová diferenciace – hledáme náslovnou hlásku, začínáme jmény spolužáků a příbuzných

Zavádíme Marťanštinu – jméno Iva – říkám I V A, čí jméno říkám?

M

str. 10-15

Sčítání homogenních prvků – manipulujeme s korálky, kaštany, fazolkami, sesypáváme a počítáme.

Čtení z tabulky, budujeme pochopení pojmů řádek a sloupec.

Stavíme obrazce z dřívek, komentujeme spotřebu materiálu a rozvíjíme řadu obrazců.