Milí rodiče,
zdá se, že už mezi dětmi začínají řádit nemoci, jsem ráda, že naše třída relativně odolává! I tak se ale hodí, že v hodinách „s Pepou“ (čj + prv) bude tématem hygiena.
Ve čtvrtek děti absolvují orientační běh a proto prosím o dobrou sportovní výbavu. Lektorné za běh je 100 Kč, vybíráme je ráno před výukou.
Zároveň tento týden začne první lekce Laboratoře tance a zvuku. Děti mohou ze školy v 8.20 nebo je můžete na 8.30 předat učiteli u Yogarden. Oblečení stačí volné, přezutí není nutné.
Domácí úkol je z matematiky uč. str. 17/4. Zároveň, pokud budete mít čas, můžete s dětmi procvičovat rozklad slov na slabiky. Vytleskáváme a rozlišujeme dlouhé a krátké slabiky – dlouhá je tlesknutí, krátká „tlesknutí“ sevřenou pěstí.
Plán tohoto týdne je následující:
Po – podle rozvrhu
Út – podle rozvrhu
St – Laboratoř pohybu a zvuku, hodina literatury s Klárou P. bude suplována Gabrielem nebo mnou, dále dle rozvrhu
Čt – Orientační běh Stromovkou, 100 Kč + vhodné oblečení
Pá – podle rozvrhu
Čj + prv: S Pepou do školy 15-20
Procvičování marťanštiny, rozklad slov na slabiky + znázornění tleskání a zápisem
M: str.16-18
Začínáme krokovat – synchronizace počítání, tleskání a pohybu. Ve třídě je krokovací pás, který normuje délku kroku a děti na něm vidí, jakou cestu ušly, můžeme porovnávat i dva krokující.
Evidence prvků – poprvé máme nehomogenní prvky a společným znakem je barevnost. Děti přicházejí na to, co je pro evidenci důležité.