Milí rodiče,
děti se ve škole začinávají uvolňovat a zvykat si na rytmus a řád.Každé ráno začínáme pojmenováním dne, určením data, počasí a losuje se pomocná ruka. Děti mají funkci na mazání, rozdávání materiálů a drobnou pomoc v hodinách.
Stále si připomínáme třídní i školní pravidla, pravidla chování ve společnosti.
Domácí úkol dostaly děti na pracovním listu a mají ho v batohu. Pro jistotu přikládám i verzi k vytištění, úkolem jsou pouze úlohy D, E, F.
Plán tohoto týdne je následující:
Po – podle rozvrhu
Út – podle rozvrhu
St – Eliška není ve škole, VV s Marianou
Čt – Projekt Sametové posvícení pod vedením Kateřiny Borovičkové, zeppelinské maminky
Pá – podle rozvrhu
Týdenní plán
ČJ + prv, S Pepou do školy str. 9-14
Zraková diferenciace – co je stejné, hledáme rozdíly v nápisech
Sluchová diferenciace – hledáme náslovnou hlásku, začínáme jmény spolužáků a příbuzných
Zavádíme Marťanštinu – jméno Iva – říkám I V A, čí jméno říkám?
M
str. 10-15
Sčítání homogenních prvků – manipulujeme s korálky, kaštany, fazolkami, sesypáváme a počítáme.
Čtení z tabulky, budujeme pochopení pojmů řádek a sloupec.
Stavíme obrazce z dřívek, komentujeme spotřebu materiálu a rozvíjíme řadu obrazců.